fredag 1 november 2013

ARTastic November challange

Hej På er =) Första november redan... hur gick det till?? Idag har vi en ny utmaning uppe hos ARTastic som jag gärna rekommenderar er. Gillar du Mixed Media lär denna inspirera dig. Jag själv inspirerades av månadens bild samt Finnabair och resultatet blev så här!

Hello =) First November already ... how did that happen? Today we have a new challenge up at ARTastic which I would recommend to you. If you like Mixed Media techniques this will inspire you. I myself was inspired by the picture of the month and Finnabair. Here´s my layout!







This is this month Art piece to  inspire you.



  This month on ARTastic we are featuring a delightful mixed media artwork called Listen by New Zealander, Jenny Grant. 

You´ll find all the information of how to take paticipate here!

Du hittar all information om hur du kan delta i månadens utmaning här!

6 kommentarer:

  1. Dette må være det kuleste jeg har sett at du har laget... helt fantastisk Maja... utrolig kreativt og så mange herlige detaljer..rett og slett "speachless"

    SvaraRadera
  2. Maja, this piece is absolutely breathtakingly STUNNING!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Love it!!! Just gorgeous, Maja!

    SvaraRadera
  4. This really is stunning Maja! Absolutely gorgeous!!

    SvaraRadera
  5. Superläcker! Wow! Vet inte än hur jag ska ta mig an utmaningen, men det här är verkligen en otroligt vacker skapelse.

    SvaraRadera
  6. Totally amazing - your talent astounds me Maja.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)