måndag 19 augusti 2013

Min lilla (b)ängel

Hej på er! Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade här igen. Semestern är slut och jag har jobbat i en vecka. Precis som alla andra år så är det alltid mycket att göra vid terminsstart. Pysseltiden har nästintill varit obefintlig och dessutom har jag nu för 3:e och sista gången flyttat min lilla "Scrapstudio". Idag visar jag en layout jag jobbat på igår och idag. Modellen är min lilla ängel Sam som är antinge just en ängel eller en riktig bängel! men en sak som är säkert är att det aldrig är tråkigt i hans sällskap.

Hello there! It´s been a few days since I updated here again. The holiday is over and I've been working for a week. Like any other year, it's always a lot to do at the start of the semester. Craft Time has  been non-existent and additionally I have now for the 3rd and last time moved my little "Scrapstudio". Today I show a layout I worked on yesterday and today. The model is my little angel Sam who is either just an angel or a real RASCAL! but one thing that is certain is that there is never a dull moment in his company.









Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Ååååå for en vakker LO, det ble utrolig flott med med engle vingene. Han ser jo nesten ut som en engel der han sitter og virkelig kult å bruke vinger på et gutte bilde, denne LOen likte jeg!

    SvaraRadera
  2. Hej sötis!! Har också börjat jobba igen igår måndag! Hoppas komma in i lite rutiner nu och förhoppningsvis kommer min scraplust tillbaks...Visar min layout i aos bloggen nu och i min blogg, som jag gjorde hos dig =) Har inte blivit nå mer scrappat sen dess =/....Du gör som vanligt underbara layouter!! Med massor att titta på! Denna är sååå fin!Sköna färger!

    Kramisar/Cattis

    SvaraRadera
  3. Oh how I love this page!! Amazing colors and so much energy in your design! Fabulous!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)