fredag 7 juni 2013

Studentkort

Hej på er =) Det är långt mellan uppdateringarna nu... Det har varit lite mycket på jobbet, och så håller jag på med hemliga projekt ;). Snart kommer jag få avslöja min stoooora hemlighet för er!!
Nu var det inte det jag skulle prata om utan dagen jag har framför mig... Min näst äldsta dotter, Moa, tar studenten idag! Nu får ni se kortet jag gjort till henne. Är ni nyfiken på att få se student foton  får ni komma tillbaka ikväll =).



Nu ska här fixas frukost och hela familjen ska sedan stylas för studentkalas...



Tack för titten!
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Så vakkert kort du har laget. Herlige farger og papirer. Liket sommer fuglene. Grattis til studenten Moa :)

    SvaraRadera
  2. ... och den stoooora hemligheten är precis släppt i USA ..... på't Maja, släpp bomben här också!! kramkram och superstort GRATTIS!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)