lördag 15 juni 2013

En 7-åring

Halloj världen =). Inte många uppdateringar här inte ... men nu har jag faktiskt något jag kan visa er igen... Sitter ju och skapar för fulla muggar till Cést Magnifique och de grjaerna får jag inte visa för er än! Men jag har lyckats göra en layout där i mellan. Det är denna på min sjuåring. Det har tagit mig 1 och en halv vecka att färdigställa denna. Mest bara för att jag flyttat runt saker hela tiden =D. Blev inte helt nöjd med den, men man kan inte göra mästerverk varje gång, eller kan man det??
Min son var i alla fall väldigt nöjd med denna dag att fylla 7 år! Det är stort i en liten pojkes värld.




I sommar kommer jag vara sommarvikarie hos Creativica igen =) Så följ mig gärna i deras blog i sommar.

Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)