torsdag 18 april 2013

Partypinglor

God morgon världen =) Just nu är det mycket att göra på jobbet så mina inlägg blir korta. Idag får ni se en till layout med arpil kitet från Scraps of Elegance.




Här är det Bo Bunnys underbart färgglada papper jag skapat med. Jag har förstärkt bakgrundspappret mönster och färger genom att måla ytterligare med lila, turkos och gul Distress Stain samt stämpla mera med en notstämpel. Notmönster fanns redan på pappret, men jag ville ha lite mer. Chipboarden har jag målat med Inka Gold. Blommoran är från Petaloo.




Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Så fina ni är! Och så superfin layout!!!

    SvaraRadera
  2. Awsome!!! En virkelig flott og fargerik LO, og Veldig flott bilde med jentene:)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Härlig layout! jag brukar ha så svårt för å scrappa med lila :-D men det är ju turkost åxå :-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)