tisdag 19 mars 2013

U are Amazing

Halloj =) Vilken underbar tisdag... med snö och blåst ;)... Skojar bara! Det vore bra mycket trevligare med sol och takdropp. Men nu är det bara att gilla läget. Idag får ni se ytterligare en layout som jag gjort med Mars kitet från Scraps of Elegance. Prima papper från serien Divine och massa Prima blommor.






Chipborden har jag  målat med gesso och Crackle Paint som jag sedan chalkat lite här och där med gul chalk. På chipborden som ligger bakom fotot har jag också stämplat lager på lager med min fjärilstämpel som verkligen är en favorit just nu.



Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. For en vakker layout, Maja!! Bildet er nydelig - og du scrapper så lekkert. Herlige detaljer:)

    SvaraRadera
  2. SÅ himla fin layout Maja! gillar cracklen på chippisen och den fina stämplingen. Serien Divine är verkligen helt underbar, så skönt med färger igen. Hoppas helgen är fortsatt god! pusspuss

    SvaraRadera
  3. Another cracker of a layout...and so love your chippie work and that banner! Gorgeous work! ;-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)