måndag 25 mars 2013

Kort till en 1-åring

Håll i er! Det var länge sedan jag gjorde ett kort med stämplat  och färglagt motiv på, men här kommer ett. Plötsligt händer det ;). Fick en beställning på ett kort till en liten Svea... och då blev det så här...





Vart riktigt nöjd faktiskt =) För att vara jag och mest nöjd med att jag använde liquid pearls... som inte är min bästa kompis. Pappren är från Pion design och blommorna från Prima och Wild Orchid Crafts. En Magnolia die  med blad blev det också....


Tack för titten!
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Är du säker på att du inte målat stämpeln? ;) Urtjusigt kort, jag vill också fylla år och få kort från dej. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Oj va jag har saknat att vara här inne! Vet inte om det är för att jag har varit borta länge, men dina skapelser känns ännu mer konstnärliga nu. Kortet är ljuvligt! Och nej... liquid pearls förstod jag mig aldrig riktigt på... :-)

    SvaraRadera
  3. Aldeles nydelig kort, utrolig flott fargelagt motiv. Liker papirene du har brukt og liquid pearls har du fått til å se ut som virkelige perler. Ønsker deg en fin påske helg :)

    SvaraRadera
  4. Sååå gulligt kort! Väntar själv på det "plötsligt händer det" ha ha! njuter av påsken och har mest pillat litet med papper men inte kommit till skott ännu. Pusspuss

    SvaraRadera
  5. oh I love liquid pearls and look at those cute little flowers... this is adorable.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)