lördag 3 november 2012

AJ sida " LOST"

Idag får ni se en AJ sida igen... en rätt tung tanke jag brottas med just nu.... LOST på jobbet. Tycker mitt jobb tar alldeles för stor plats i mitt liv. Jag sliter ihjäl mig med andras "ungar" och hinner inte med mina egna "barn" i den utsträckning jag vill och skulle behöva. Så jag funderar allvarligt på att byta jobb! Men till det behöver jag styrka, mod och tid...




Här har ajg använt Dylusions mister, stenciler från TCW och Panduros 3D fingerfärg. Det är den som är lite bubblig och upphöjd här. Den ger en härlig struktur till sidan. Har även använt stämplar från Dylusions och Viva Decor samt några olika washi tejper.


Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Vilken fin sida. Jag har också jobbat som lärare på mellanstadiet i 27 år och på min skola sliter vi också och vi är många som funderar på att byta jobb. Bara man visste vad man skulle göra istället.
    kram och skickar lite mod
    Inger


    SvaraRadera
  2. Härlig sida! Jag hoppas att du hittar en lösning. Det tar verkligen på krafterna när man inte är nöjd med situationen på arbetet. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin sida!! Testa och sök ett jobb som utredare på Skolinspektionen, vetja. Eller jobba med skolfrågor i kommunen? Eller har du någon speciell dröm?

    Jag bytte själv bana nyligen - mitt i livet, som man säger, och även om det är jobbigt att sätta sig in i någonting nytt så är det även en vitaminkick. Jag är jättenöjd med att kunna hinna med ännu en "grej" i mitt liv! Det känns berikande.:)

    SvaraRadera
  4. Låter ingen kul alls Maja! att vara lärare idag är verkligen tufft. Har du drömmar om något som inte har ett dugg med skolans värld att göra? sadla om helt och hållet! Undrade just över det det där bubbliga, ser skithäftigt ut! KRAM

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)