söndag 16 september 2012

"Vår lilla meckar kille" PPP september

Hallå världen =) hoppas ni har det bra. Själv har jag njutit ev en underbar hösthelg som vi mestadels tillbringat utomhus. Jag har jobbat i trädgården med höst/vinter förberedelser samt skördat det sista ur trädgårdslandet. Mina små söner har lekt bil och cykelverkstad. Visar därför en layout med ett foto taget igår då Leo meckade med sin Mersedes. Detta är mitt bidrag till månadens PPP hos Prima.






Kommer på mig själv nu när jag bloggar att jag blivit väldigt "brun", en färg jag knappt skulle använt för två år sedan =) Men visst är det härligt när man upptäcker nya färger man gillar. För jag gillar verkligen brunt nu!
Till denna layout har jag använt papper från Primas serie "Romance Novell" samt lite "Junkyard Findings".


Tack för titten!
Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Så fin!! Och brunt är snyggt det med! =)

    SvaraRadera
  2. Beautiful, and that zipper is so great!

    SvaraRadera
  3. Denne LO ble jo bare fantastisk fin og brunt er jo en fin farge det også... Denne brune her er jo mega bra, med mange artige detaljer :)

    SvaraRadera
  4. Oh WOW this is soooo gorgeous and very inspiring! Love the stitched circle :)xx

    SvaraRadera
  5. Kanonfin, så läckert med den sydda cirkeln :) (och då ska vi se om jag lyckas tyda koderna... ;) )

    SvaraRadera
  6. Oh, gorgeous stitching and the textures! <3

    SvaraRadera
  7. Helt underbar LO! Jätte fina detaljer! Älskar hur du gjorde med blixtlåsflärpen! ;)

    SvaraRadera
  8. Brunt är en kanonfärg! precis ALLT passar ju till den och här är den perfekt till din killsida. Så djäkla läcker och cool Maja!! Kan ju säga att min PPP som jag precis gjort färdigt ser HELT annorlunda ut :)) Pusspuss

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)