fredag 21 september 2012

"Love always" för Mollys Scrapbooking

Idag visar jag den layout som även ligger uppe i Mollybloggen idag =) Jag och maken scrappade med papper från Primas "Tea Thyme".





Som så ofta så har Prima papper som lockar en till att klippa ut dekorationer. Ytterligare en layout där jag inte använt mist, stenciler och stämplar. Men i helgen så ska jag nog kleta på lite ;).. ja inte på denna då... men på de alster jag tänker göra =). Har bara suttit vid mitt pysselbord en timme denna vecka... då jag gjorde layouten i inlägget nedan, så jag är bra pysselsugen! Fast blir det finväder i helgen får jag så lov att prioritera trädgården.



Tack för titten!
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. En så fin och romantisk en! är det gubbe nr 2 med tanke på småttingarna i barnakullen, eller har kärleken hållit i sig länge och väl? ni är så gulliga på fotot! Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)