onsdag 22 augusti 2012

"Happy" TCR 124

Lekte lite med veckans palette inne hos The Color Room. Resultatet blev denna layout på min äldsta dotter och de två minsta busarna. Dessa små busar verkligen älskar och beundrar sin stora syster. När de blir arga här hemma drar det alltid till med "då flyttar vi till Ina". Här ett foto på dem från i somras då vi var och lekte i min "barndoms" lekpark på min gata i stan där jag växte upp =). Tilläggas ska att lekparken är något moderniserad sen den tid då jag lekte där ;)

Har fått lite dille på ritade och/ eller sydda cirklar just nu... hoppas ni står ut med dem ;)

Tack för titten!
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Cool background and I love that sewn circle! Lovely colour scheme, too (need to check that challenge)!

    SvaraRadera
  2. Underbar layout , och vilket härligt kort på dina barn ! Gillar cirklarna du sytt. Misslyckas alltid när jag ska sy på mina alster tråden tråcklar sig och tycker alltid att hålen efter nålen blir för stora ;(

    SvaraRadera
  3. En skikkelig Glad LO. Great fun and happyness.Love the stitched circles and the "paint work"
    :)

    SvaraRadera
  4. En fantastisk layout - herlig med sirkelen som du har sydd rundt, det fikk bildet i fokus. Ha en flott dag!

    klem

    SvaraRadera
  5. Och se vad litet lek kan sluta med - en feature på The color Room!! heja heja och stort GRATTIS! den här är så himla läcker, gillar den bruna mistningen och slarv-sömmen runt-runt. Och så fotot förstås! Ha en riktigt riktigt fin helg när den kommer! Kramkram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)