torsdag 12 juli 2012

Vår lilla fartälskare

Hej på er alla fina... regnar det på er? Vi har försökt fly regnet, men nu har det hunnit ikapp oss. Befinner mig i Norrbotten hos mina föräldrar och blir blöt... och blir jag inte blöt... så lyser i alla fall solen och värmen med sin frånvaro. Pysselväder kan man kalla det... fast mina pysselsaker är hemma =(. Det jag visar er idag gjorde jag hemma innan vi åkte.
Hittade en kul sommartävling inne hos Veckans skiss. De har två tävlingar igång... men min är till Tema1. Förutom en skiss att följa så var det även ett recept. "Färg", 2 olika typsnitt,minst 5 olika färger, något utklippt och något icke scrappigt. Så här blev mitt resultat av det.





Det var himlans roligt att göra denna. Lite annorlunda mot för hur mina layouter brukar se ut. Här har jag lekt med dylusions mister, gesso och en stencil. lite stämplat blev det också. Fåglarna är det som är utklippt på min layout och ett plastgem är det icke scrappiga. och fler än 5 färger är det ;). Å inte en primablomma!!! Hur gick det det?! *förvånad* Tack för titten!



Kramiz Maja

11 kommentarer:

  1. Vilket härligt färgbad. Såg ut som den här LOn var rolig att göra =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar layout, gillar ju mycket färg så denna tilltalade mitt öga :)

    ja regn kommer vi inte undan, men jag njuter ndå, har ju alltid något att sätta händerna i...

    Ha det bäst! Kram Aase

    SvaraRadera
  3. Denne var råååå!!! Jeg elsker fargene dine!!! En skikkelig GLAD layout:):)

    SvaraRadera
  4. Mmmmm såååå läcker Maja!!! Galet snygg! Kram!

    SvaraRadera
  5. Ultra kul og farge glad LO, dette var skikkelig stilig!!!
    Det regner her i England også, håper du får litt solskinn :)

    SvaraRadera
  6. Åh, va fint. Supersnyggt med färgerna och jag saknar inte dina blommor;-) Tack för ditt bidrag till VS!

    SvaraRadera
  7. Ojojoj - vilken härlig färgexplosion! Snyggt!

    SvaraRadera
  8. vilken härlig tolkning, supersnygg! Älskar alla fina färger du har med, den gör mig glad och ger kill i magen :P
    Tack för ditt bidrag till VS sommartävling/J*

    SvaraRadera
  9. Jodå...jag gillar den jag med :-))
    Tack för att du leker med oss!

    SvaraRadera
  10. Riktigt läckert med alla härliga färger och allt "kladd"!

    SvaraRadera
  11. Åhh - denne layout er virkelig lækker. Så flot misting og brug af farver. Nydeligt arbejde med skitsen.
    Tak for dit flotte bidrag til VS.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)