lördag 21 juli 2012

En liten Canvas med mixed media

Då har det gått några dagar igen utan uppdateringar i bloggen... men hör och häpna vi har haft sommar! På riktigt! Egentligen är det rätt sjukt att man ska känna så, det borde vara självklart med sol och värme i juli. Hur som så har vi njutit av underbara varma dagar med sol och bad. Fast lite pyssel på kvällskvisten har det blivit. Idag får ni se en liten ( med betoning på liten) canvas. Den är bara 10x10 cm.





Mina döttrar är hemma på "semester" som de uttrycker sig.... så jag server dem och planerar utflykter som värsta reseledaren, fast det är ett angenämt arbete. Curlar dem så gärna så... i gengäld så passar de ju de små grabbarna så jag får vara kreativ i mitt pysselrum.  Här om kvällen var vi ut till havet och njöt av kvällssolen samt tokade oss med kameran... bjuder på några bilder från det...





Tack för titten!
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Härlig canvas i härliga färger! Vad det ska vara härligt att ha alla hemma :) Superfina bilder på dig och flickorna :)

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  2. så härlig canvas, vilka mysiga färger och snyggt med blommorna på. Vilka fina bilder på barnen.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)