onsdag 27 juni 2012

AJ " Drakar stiger i motvind"

Här kommer ett till alster som jag gjort till Svensk Scrapbookings midsommarcrop. Mixed Media där man skulle lifta eller använda Ulrikas projekt som skiss. Jag gjorde lite både och...





Det är så himlans roligt att göra Art Journal sidor... men jag glömmer bort det mellan varven. Denna tycker jag själv blev himla kul. Å det är så sant de orden om att drakar lyfter i motvind... Kan tolkas på många sätt ;). Jag brukar använda det med mina elever... att kämpa och slita i skolan är inte alltid kul, men om man gör det så kommer man upptäcka att det bara plötsligt händer och så lyfter man ! Så är det iofs i det vanliga livet också... man får kämpa lite för att komma dit man vill.
Till denna sida har jag använt Glimmer Mist, Chalkboard  Mist, gesso Distress Ink, stenciler, mönstrade papper, whasi tejp, svart, vit och blå penna samt bakers twine. Tack för titten!


Kramiz Maja

2 kommentarer:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)