måndag 28 maj 2012

Prima PPP May "our sweet Sam"

Igår hade jag en helt fantastisk morsdag... precis en sådan jag hade beställt. På förmiddagen scrappade jag denna layout till Primas PPP denna månad. Hade inte tänkt göra den, men det var länge sedan jag gjorde någon av deras PPP har mest hakat på BAP utmaningarna. Först tyckte jag färgerna var så höstiga men när jag satt och städade mitt scraprum så hittade jag massor med saker som faktiskt funkade och den känns inte höstig, utan färgglad ( tycker jag iaf).







Här har jag kletat och kladdat rejält med både gesso och mister. Pappren kommer från Londonderry serien och sen är det en salig blandning av blommor... några av dem har nog legat i min låda tre år! Skönt att använda upp lite gammalt.

Jag pratade innan om min morsdag... måste bara fortsätta... fm scraptid som sagt och sedan åkte jag, maken och de små ut på äventyr och besökte handelsträdgård och diverse blomsteraffärer. Vi packade bilen full  med växter och sedan åkte  min man  två svängar och handlade jord. Jag grävde och planterade hela eftermiddagen och kvällen assisterad av min familj. Det är lycka det!! Får visa lite bilder en annan dag. Tack för titten och jag önskar er alla en kanonfin vecka!


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. What a fab page Maja!! Love the backgroundand all the fun details!

    SvaraRadera
  2. This is just stunning! Bthat photo pops off the page with those gorgeous colors!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)