tisdag 3 april 2012

Mera Prima...

Denna gång med papper från Songbird Collection. Undrar vad jag ska göra när mina Prima papper är slut... Är helt såld på pappren som kom nu i år. Älskar dem alla! Här har jag scrappat något annat jag älskar... min äldsta dotter =)




Dessa  underbara Prima saker har jag shoppat hos Mollys Scrapbooking förstås... är ni förvånade??
Mannen jobbar kväll idag och barnen har somnat. På tv:n är det hockey och jag känner mig rastlös! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på..... Lite tidigt att gå att lägga sig... Önskar att jag kunde känna pysselsuget idag, men jag gör dessvärre inte det =/. Blir väl att glo lite på dumburken då... eller läsa kanske... Ilandsbekymmer ;). Tack för titten!


Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)