måndag 30 januari 2012

Två kort gjorda med bara papper ( vart tog blommorna vägen?! )

Jag måste vara sjuk.. ha feber eller något =). Så mycket kort som jag bloggat på senaste tiden har jag nog aldrig tidigare gjort! Men jag börjar gilla det mer och mer.. att göra kort. Kanske för att jag faktiskt tycker att jag blir bättre på det. Idag visar jag ett kort gjort med papper från MME, från ett tidigare NOOK kit. Stämpeln från TGF. Det andra kortet är gjort för Mollys Scrapbooking med Shabby Linnea och Gorjuss snögubbe.



Önskar er alla en fin start på veckan!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Grymma kort! jätte snyggt! u rock ;)

    SvaraRadera
  2. gööörsnygga:-) Kort är ju skoj för det går mkt fortare än en LO:-)

    SvaraRadera
  3. Oh, wow! Ännu en talang!!! Finns det nåt du inte kan? Grymma! Gillar speciellt det första. Jag är egentligen inte så jätte förtjust i blommor, så dessa tycker jag är alldeles, alldeles perfekta :-)

    SvaraRadera
  4. adorable cards! Thanks so much for your sweet comment on my last blog post - it means the world to me x

    SvaraRadera
  5. Superäckra kort! Gillar färgerna och din färgläggning!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)