måndag 21 november 2011

Ina och hennes miner

Jämt när jag ska fota henne så måste hon göra olika miner... iaf först innan hon sedan blir "normal". Men det blir lite roliga foton att scrappa. Dessa tog jag på Teknikens hus på höstlovet. Vi hittade en liten grön skön hörna där man kunde mysa till sig och kolla på TV i taket. Men så mycket kollat på TV blev det inte.. men roliga foton ;). Layouten har jag gjort efter skiss #59 inne hos sketchabillities. Papperena jag använt är från Nooks nov kit. Ecko Parks, Times and Seasons.




Så har en ny vecka börjat och jag kan inte fatta att det är 1:a advent på söndag!! Jag som inte gjort några julkort än =/. Blir väl som tidigare år. Massproduktion av superenkla kort. När jag blir stor ska jag göra riktiga fiiina julkort och börja i tid ;).
Är i alla fall snart klar med mina utvecklingssamtal. Två på onsdag och två på måndag nästa vecka... sen kan man pusta ut ett litet tag. En dag eller två, för sedan är det dags för Nobel fest med eleverna på skolan. Å vips så är det jul =). Nä nu ska jag sluta tänka framåt och bara vara i nuet.... så tjingeling! Nu ska jag umgås med mina barn, de små.... Tack för titten!

Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Nice color combo, lovely pictures, awesome details = great layout. :)

    SvaraRadera
  2. For en nydelig LO! Takk for at du deltar :)

    SvaraRadera
  3. This is amazing!! great take on the layout!! thanks for playing with us at Sketchabilities

    SvaraRadera
  4. Supersnygg LO. Måste komma i gång med mitt novemberkit också..

    SvaraRadera
  5. Such a fun layout! Thank you for playing along at Sketchabilities

    SvaraRadera
  6. So pretty and such pretty details...way to go!!!

    SvaraRadera
  7. Beautiful! Thanks so much for playing at Sketchabilities!! I love this paper line & have just ordered some myself - you did great with it :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)