tisdag 1 november 2011

Get Picky #13 "jump"

Det var en härlig bildinspirations utmaning, med en liten twist, inne hos Get Picky som jag gjorde en layout till. Tog några härliga foton på Sam för ett par veckor sedan när vi var och lekte i lekparken. Jag föll för färgerna i inspirationsbilden. Twisten var att använda tyg. Jag har gjort egna tyg banners, använt ostklut och tygblommor från Prima samt lite bakers twine. Papprena jag använt är från Sassafrass.





Önskar er alla en fin dag. Nu ska jag packa in barnen i bilen och åka till dagis med dom... sen blir det jobbet idag. Åkte aldrig in igår... så idag måste jag, eftersom vi åker till Piteå i morgon. Blir några timmar med att förbereda inför utvecklingssamtalen som jag börjar med nästa vecka... samt lite rättning av elevarbeten som jag inte hann innan lovet. Tack för att du kikade in =)


Kramiz Maja

9 kommentarer:

  1. Helt underbar. Jag älskar den här!

    kram Inger

    SvaraRadera
  2. WOW stunning take on this challenge! Love all the layers and the fabric banner :)

    SvaraRadera
  3. Superläcker!!! WOW!!! =)

    Kramis!

    SvaraRadera
  4. love the colours and the feeling of movement created with the photos :)

    SvaraRadera
  5. Å så fantastiskt underbart fin!

    SvaraRadera
  6. Lovely colourful layout! Love the fabric banner! Thanks so much for playing along with us at Get Picky! :)

    SvaraRadera
  7. Very sweet!! I adore the banner!!!

    SvaraRadera
  8. gorgeous and amazing design!!!! thanks for joining us ;)

    SvaraRadera
  9. Härlig layout, så många underbara detaljer!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)