tisdag 25 oktober 2011

På tre hjul

Sam på cykeläventyr i Ljusdal. Sam har aldrig haft en trehjuling utan kört på sin balanscykel, men när han fick låna Melvins gamla cykel blev han överlycklig och trampade på som en tok! Uppför backen i en himla fart! Här har jag använt kitet "Shabby Iris" som du hittar hos Mollys Scrapbooking.




I morgon ska jag på kurs på Södra berget och bli proffs på betyg och bedömning. Ska bli riktigt roligt. Min klass blir de första sexorna som ska få betyg efter nya betygsskalan nästa år. Man kan ha åsikter om det är bra eller dåligt.... men nu är det så det ska vara. Så nu hoppas jag dagen i morgon ska ge mig mycket kött på benen och räta ut lite frågetecken om bedömningen för mig. Nu ska jag kolla på landet brunsås! Tack för titten!


Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)