söndag 24 juli 2011

The Color Room #68

Vaknade klockan 6 i morse! Hur kan man göra det när man FÅR sova... Hur som helst så var det ingen idé att försöka sova något mera. Jag klev upp och smög upp till mitt scraprum och gjorde denna veckas färgpalette inne hos The color room. Blev rätt nöjd själv =) förutom att fotona är apdåliga då det ösregnar och är väldigt mörkt här idag. Men hade som inget val än att fota ändå då jag drar till Stockholm med mina döttrar i morgon och har en hel del som ska fixas innan jag kan åka. Här är layouten i allafall på vår lilla ängel som även kan vara ett riktigt bängel ;)




Ska bli skönt att få några dagars semester från de små grabbarna. Det är första sommaren sen de kom som Patrik inte är ledig någonting under hela sommaren och jag må då säga att så himla kul är det inte att vara hela semestern själv med barnen.  Det är ju bra mycket roligare att vara hela lilla familjen på äventyr än bara jag och grabbarna. Saknar dessutom de stora barnen... men de är ju så stora nu så de lever sitt eget liv och jobbar mest hela sommaren. Max saknar jag mest! Han har varit hos sin pappa sen skolan slutade, men han kommer hem då jag kommer hem från Stockholm. Ska bli skönt att ha alla grabbar hemma sedan resten av tiden... Nä ni gott folk, nu ska jag ta itu med kaoset här hemma, så mor min slipper städa ;). Hon kommer idag för att vara med grabbarna så att vi kan få åka på vår shoppingresa... för Patrik han jobbar som vanligt.. eller som Leo säger "pappa bara jobbar dag och natt". Det kan jag också skriva under på! men så är det när man byter jobb precis innan semestrarna. Tack för titten!


Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Underbar LO.

    Ha det så gött i Stockholm

    SvaraRadera
  2. Hejsvejs!
    Som vanligt har du gjort en underbar Lo! Jag har varit in och tittat hos dej så fort du gjort nå´t men är så dålig på att kommentera...du vet hur det är! ha det så bra i stockholm...kram sussa

    SvaraRadera
  3. Det måste varit nåt med vinet i går kväll...eller luften eller....jag vaknade oxå vid 6-tiden o kunde inte somna.... :)

    SvaraRadera
  4. Gillar verkligen din layout!

    SvaraRadera
  5. Superfin lo!!!!!

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  6. Så otroligt vackert Maja! Du kan verkligen det där med att få till helheten i dina alster.

    Tack snälla du för den trevliga vinsten som kom med posten. Ett jättesött handgjort kort och massor av virkat. Jag blev verkligen jätteglad och tänker använda dem med glädje. Tack!!

    Kram från Anki

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)