söndag 10 april 2011

Har ni saknat mig ;)

Försvann några dagar... Har varit nere i Stockholm och träffat AOS redaktionens gäng. En helg fylld av scrapp och skratt. Det vart några alster gjorda faktiskt... en del som jag kan visa och andra inte riktigt än! Men de måste fotas först. Så idag får ni se ett kort jag gjorde till Moa på hennes 17-årsdag i onsdags.


 Tusen tack till Moma som gav mig husrum även i år =). Kan inte ha skött mig så illa sist ;)
Nu är jag supertrött och frusen, så det är dags att krama kudden. I morgon finns säkert något av helgens pyssel här! Tack för titten!


Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka =) Hälsa Moa grattis i efterskott. Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)