onsdag 23 mars 2011

Pion Design papper.... ask och kort

För ett tag sedan sökte pion design nya dt medlemmar... jag kastade in en ansökan.... men räknade inte direkt med att få någon plats. Men hoppet är det sista som överger en ;). Här är ett par av sakerna jag gjorde..


Burken ur en annan vinkel...


Och så ett litet påskkort...


Det var några dagar sedan jag uppdaterade här... kom som av mig lite då livet kom emellan. Vissa perioder i ens liv känner man av att man lever mer än andra. Ibland är det av positiva anledningar eller som för mig just nu mycket jobbiga negativa tunga saker. Men det är bara att bita ihop och försöka se lösningar och möjligheter. Inte så mycket för min egen skull utan för de i min närmaste familj som inte mår bra av olika anledningar.  Så är det lite dött här inne mellan varven vet ni att mitt liv pågår intensivt utanför bloggen.... Tack för att du kikade förbi.


Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Åhhh, vad fina!! Synd för Pion för du är ju såå superinspirerande!


    Hoppas det löser sig till det bästa för dig och de dina... Glöm bloggen för ett tag! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och dina alster är värda att väntas på... :-)

    Styrkekram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt å höra att det tungt just nu. =( Hoppas det löser sig till det bästa.

    Superifna alster du gjorde! Synd för pion att du inte blev utvald..

    kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Så lekkert pyntet boksen din var!! Og nydelig kort - men alt du lager er alltid like vakkert:)

    Sender noen klemmer over til deg:)

    SvaraRadera
  4. Undrade just om du sökt när jag såg att PionDesign sökte DT :o) Tänkte den platsen passat dig perfekt. :o)
    Superfina alster!

    Hoppas allt vänder sig till det bättre snart!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Både burken och kortet är superfina!

    Stor kram...! Hoppas att du och dina nära får må bättre snart!

    SvaraRadera
  6. Du har gjort så underbara alster!! jag håller tummarna för dig!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)