söndag 6 mars 2011

Pannkaks kocken!

Redan söndag igen! Dagarna rusar så pass fort att jag glömde deadline för denna ;). Skulle egentligen haft med den i söndagens bilaga av Allt om Scrap. Men visar den här istället. Har använt Mollys scrapbookings shabby kit till denna layout på vår lille kock.




 Underbara papper från 3ndypapir. Den lilla stämpeln från Kaiser craft är jag bara kär i =). Vill du se vad mina dt kompisar skapade på "scraptimmen" så tycker jag du ska kika i söndagsbilagan.
Sen har jag lite annat kul att visa er här ;). Jag har fått den äran att inspirera inne på norska Scrappehuset!

Vi har sportlov nu... och som jag skrev igår så är mina tonåringar hemma. Här kommer lite foton från igår. Skridskoåkning på dagen och brädspel på kvällen. Vi spelade Sagan om ringen risk och hör och häpna! Jag och Patrik vann =D





Idag är det ännu finare väder än igår så vi ska ta och packa med oss lunch och bege oss ut i solen. Fast det känns sådär att avbryta de lugna aktiviteter som pågår just nu.... Ina och Moa bygger lego med sina små bröder. Vi grävde fram tjejernas gamla Harry Potter lego igår. Önskar er alla en fortsatt fin söndag =)




Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Låter som en fin helg, ha en fortsatt fin dag idag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig layout! Det rosa och vårgröna tillsammans var så fint. Snyggt också med den lilla runda cirkeln ovanpå den större, och knappen som blommitt...

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)