söndag 13 februari 2011

Kort! Tillhör inte vanligheterna här inne ;)

Idag visar jag lite kort jag gjort. Gör väldigt lite kort, fast jag alltid tänker att jag borde göra kort oftare. för  det är så kul när jag väl sitter och gör kort. Problemet är bara att jag har svårt att göra kort bara för att.. vill ha en mottagare till kortet. Här är det ett beställningskort jag gjort. Ni får ursäkta bildkvalitén. Fotot är taget sent på kvällen i mörker... och det ser snett ut... Men mottagaren skulle ha kortet morgonen därpå så det fick bli så här uselt fotat. Tycker i allafall själv att det blev rätt gulligt =)


Visar ett kort till som jag hade med i inspirationstidningen av Allt om Scrap. Ett kort jag är supernöjd med. Jag har aldrig gjort någon annorlunda vikning förut. Sökte runt i Cyber efter något kul och fastnade för en video på You tube där denna kortvikning visades. Vårigt och glatt =)


Missa inte att kika i dagens söndagsbilaga av Allt om Scrap. Vi liftar vår egen designer Tette som gör så vackra saker. Både kort och layouter finns till beskådan idag =). Du hittar bilagan här.  Jag tycker också du ska kika förbi i Creativicas blogg =). Där finns jag och min man på en layout som jag gjort. Det inlägget hittar du här. tack för att du kikade förbi.



Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Vilka underbart fina kort! Gillade speciellt det första - himla fint med omålat motiv sådär!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)