söndag 24 oktober 2010

Mys

Denna har jag gjort efter veckans färgpalett/skiss inne hos the color room. Inte ofta jag scrappar i dessa färger =), men nu kändes det helt rätt.



Det är första gången jag gör någon av utmaningarna till the colour room. Kikar alltid in där och tänker... att jag borde kanske. Nu är det gjort och superkul var det! Här lyser en fantastiskt sol på oss och det är makalöst vackert ute. Vi har precis ätit lunch och minstingen ska läggas i vagnen för lite eftermiddags vila. Ska nog själv också passa på att vila lite. Lägga mig i sängen och läsa.  Appropå läsa så är det söndag igen. Ny söndagsbilaga av Allt om Scrap med halloween inspiration finns här. Önskar er alla en finfin söndag! Tack för titten.

Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Det är härligt med hästmys. Läcker färgcombo.

    SvaraRadera
  2. Snygg färgkombination, lite annorlunda men den fungerar ju helt perfekt! vackert foto av dig och hästen.
    jag är också medlem i the colour room men har inte fått mig till att göra något än.. tycker det är svårt med färgutmaning i kombination med skiss..
    Kram/Ulrika

    SvaraRadera
  3. Helt klart en annorlunda och svår färgkombination! Men du lyckas verkligen! Lila och grönt är mina favoritfärger, så det var jättekul att se att det går att göra något såhär snyggt med dem tillsammans :)Love it!

    SvaraRadera
  4. Förstår att du myser när du är med din häst. En stund nära naturen. Djur ger en något annat, som människor inte kan ge.
    Dessutom blev det så fin. Kram Carita

    SvaraRadera
  5. Jätte, jättefin:) Gillar färgerna:)

    SvaraRadera
  6. Snyggt, verkligen svåra färger men du fixar det! =)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)