tisdag 21 september 2010

Två gjorda till Nook

Det är inte ofta jag skriver så mycket dokumentation på mina layouter. Oftast blir det bara några dolda eller öppna rader. Men här har jag fått till en hel del text. Dessutom har jag använt mig av trianglar, något jag nog aldrig gjort förr. Oftast blir det ju någon slags fyrhörning, cirkel eller oformligt riven pappersbit som jag lägger i lager på lager. Gillar själv designen på denna. Texten i sig är rätt utelämnande om min sorg som bor i mitt hjärta. Mina tjejer saknar jag varje dag, varje timme!!



Sen ett litet busigt kort att ge bort till någon man tycker om =)



Hade sådana pyssel planer idag, men mitt huvud har inte varit med mig idag!! Jordens huvudvärk och nackvärk har plågat mig hela dagen. Tog ett par tabletter och sov ett par timmar när jag kom hem. Huvudvärken är borta men nacken har ej gett med sig. Måste ha sovit knasigt förra natten. Så jag hoppas på en bättre natt och dag i morgon =). Nu ska jag fortsätta sova... ja om en stund iaf. Tack för titten!!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. älskar och saknar dig oxå mamma <3
    /moa

    SvaraRadera
  2. Väldigt snygg design på väldigt känslosam layout. Super snyggt som vanligt!

    Hoppas du mår bättre snart!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. En riktig superLO och kortet är härligt glatt. Skickar lite styrka<3 för all saknad. Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)