lördag 4 september 2010

Jag har inte glömt bort...

min blogg helt och hållet ;)... men jobbet har fått gå före! Men nu har jag iaf scrappat igen. Just nu pågår en spännande långkörare inne hos the NOOK som jag bara inte kan låta bli =). Här är mitt första bidrag till första utmaningen. Den handlar om att man faktiskt har en del "design regler" eller vad man nu ska kalla det som kan hjälpa en själv när man ska scrappa för att få snygga layouter =D. Jag försökte följa dem alla... men jag måste säga att för mig blir det lite uppstyltat och det gick så trögt!! Tills jag tänkte att jag gör bara som jag brukar och har bara dessa tips lite vid sidan om och då gick det bättre =D. Motivet på fotona är min Ina... som blivit riktigt duktig på att fota sig själv =). Titeln har jag liftat av min kusin Päivi.




Nä nu väntar alla måste sysslor som blivit eftersatta under veckan som gått. Vill egentligen bara vara ute i solen... men här inne är det närapå en sanitär olägenhet ;D.. så det är bäst att fortsätta med saneringen!! (tycker inte om när gruset och skräpet utifrån flyttar in inomhus.)
Ha det bäst! Å tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Åh, vilka underbara färger! Gillar den här layouten massor :)

    SvaraRadera
  2. Hi, hi vi har nog smygit runt båda två:) Har haft det lite tufft med inskolning osv. så energin har inte riktigt räckt! Men som vanligt skapar du så man häpnar!!! Har du klivit av som redaktör? Du som var så bra!!!! Och grattis till att Vibeke lyfter dig! DET är du verkligen värd!!!! Massor av kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig Lo i så härliga färger! =)
    kram kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)