lördag 11 september 2010

Fantomen på spåren och kraschad dator

Igår var ingen bra dag. Min dator dog!! Å jag med den..... nästan ;). Hade lite dåligt med backuper på mina fototn =(. Så jag hoppas innerligt att något går att rädda men hoppet är litet då jag har en laptop. Det positiva med helgen är att mina tjejer är hemma. Idag gav vi oss ut på äventyr ut i skogen. Ina och Moa ville ut och uppleva gamla barndomsminnen på äventyrsbanan "fantomenstigen". Men det var eftersatt med underhållet så vissa hinder var rent farliga. Här nedan ser ni lite av vårt äventyr. Lär komma fler foton i scrappad form.


Ina dansar lina.


Moa hjälper grabbarna att klättra.


Jag själv i egen hög person tar mig fram i den svenska djungeln.

Eftermiddagen tillbringade jag med scrappvänner på en liten träff. Sedan har vi agerat frisersalong här hemma. Tre klippningar och en hårfärgning. I morgon ska vi bege oss ut till havet. Ska visa en av mina layouter för er i morgon..... en riktigt shabby en ;). Tills dess säger jag god natt! Tack för titten!




Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Tack själv för dagen. Ha det gott och hälsa alla.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med tjejerna hemma en herlg kan jag tänka mig ;) Njut nu av söndagen vid havet :)

    kram Aase

    SvaraRadera
  3. Tråkigt med datorn, men ge inte upp. Har hört att de som verkligen kan något om datorer gör underverk med dem för att rädda foton bl a :o)

    Vilken härlig dag ni har haft, och vad skönt det ska vara att ha tjejerna hemma!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)