torsdag 12 augusti 2010

Mina blommor som minialbum

Jag fortsätter att visa lite av det jag hade med i söndagsbilagan av Allt om Scrap. Nikki Silvis papper som jag gjort ett minialbum av. Jag älskar blommor både på layouter och i verkligheten. Här är det lite blommor från min trädgård som jag samlat ihop.









Sen har jag , som så många andra, sytt vimplar. Jag är inte alltid så snabb att haka på trender... har funderat typ ett år! Men nu är det gjort... Men jag har alltid så bråttom. Lite fort och fel.. Hade bara rött band hemma, jag tror att jag skulle haft vitt istället. Få se om jag orkar sprätta upp och göra om. Nu ska det sys lite kuddfodral och gardiner också. Sen är pojkarnas rum klart.



Dags att lägga minstingen i vagnen för en liten middagsvila innan vi ska på kafferep hos Camilla =). Tack för titten!


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Blev ju kalas med rött band, livligt och tydligt. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för det underbara fina kortet... Å fina fikagäster...

    Syns snart igen!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)