tisdag 26 januari 2010

Häst e bäst =)

Inget nytt skapat så jag visar lite halvnytt =). Denna är från söndagsbilagan i söndags. Missade du den så klicka här.

Har legat sjuk i ett par dagar igen... Magsjukan som härjar igen! Inge kul alls. Hoppas nu innerligt att vo ska slippa mer av den varan. I morgon ska jag iaf tillbaka till jobbet. Men känner att mina krafter inte riktigt är vad de borde vara. Det blir ju iaf en kort vecka. Hoppas ni andra där ute mår bra iaf. Nu ska jag åka och hämta boyzen på dagis. Ha det bäst!

Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Underbar, underbar, underbar! =) Klar motpol till magsjuka. Hoppas du blir frisk snart! Stor krya-på-dej-kram!

    SvaraRadera
  2. Ovanlig komposition på din LO!

    Gillar lite annorlunda sådär!

    La Vikinga

    SvaraRadera
  3. Först och främst Krya på dig! Inget vidare med magsjuka.

    Gillar lo´n, du har använt en hel del lite annorlunda saker på den...som inte jag sett förut i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Vilket roligt LO!

    Hoppas du mår bättre idag och att inte resten av familjen insjuknar. Själv har jag en förkyld kille här hemma så jag vabbar idag.

    Kramar från norr!

    SvaraRadera
  5. Den här är så himla snygg!!! ♥
    Men hoppas ni kryar på er snart!

    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)