tisdag 6 oktober 2009

Snart i en dator nära dig....

ja då börjar det vara dags igen för ett nytt rykande färskt nummer av tidningen Allt om Scrap. Kommer i pdf format vilken dag som helst. Bara att skriva ut och njuta!! I detta nummer kommer vi inspirera er med massor av minialbum. Så håll ögonen öppna och bevaka detta här.



Sen till något helt annat... fick en award av raraste Essmo. Tack vännen! Så den kommer här...




Till denna award följde även en utmaning... så till essmo och alla er andra som är nyfiket lagda ;D... 10 mer eller mindre viktiga saker om mej!

#1 jag snusar alldeles för mycket
#2 har snart nått min målvikt =)... 4 kg kvar!
#3 jobbar som lärare
#4 älskar rockmusik
#5 kör BMW
#6 tycker om att laga GOD mat
#7 är ett strukturerat vanedjur (lät vackert va )
#8 vill gärna bestämma
#9 emotionell... gråter och skrattar gärna och ofta
#10 tatuerad...

Å denna awarden skickar jag i min tur vidare till följande personer som jag gillar och är lite nyfiken på...

Lilltolen

Cattis

Alex

Pyzzlan

ja det var dagens inlägg!... bloggcandy vinnare finns i inlägget här under..
ha det bäst å tack för titten =)


Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)