onsdag 5 augusti 2009

Förändringarnas tid....

Magdas augusti utmaning passade mig som handen i handsken =)... Temat var nystart!!
Å här nystartas det på många håll å kanter.... Jag ska tillbaka till jobbet... Max börjar högstadiet... Moa har sitt sista år i grundskolan framför sig... småtrollen ska på dagis... Å Ina har flyttat ifrån oss... Jag själv försöker finna en väg ut ur min trötthet... så ja det är mycket som nystartas hemma hos oss... Har valt att dölja min journaling som består av tre delar.. mitt jobb,familjen och så bara jag. Så här blev mitt resultat.



Å så lite detaljer då...

har sytt tre fickor för min tre tags som döjer min journaling.


Har köpt på mig distresser å har här lekt med dom å ruggat kanter å rivit lite..


Blommor förstås....

MR chipboard ram som jag distressat och lagt thickers i... å pärlor å blommor då :D

Det var dagens scrapp alster... har en sån förbenad huvudvärk idag... så det händer inte ihjäl sig här hemma... är uttråkad till tusen... så jag borde ta mig för att göra något.. men kroppen känns handlingsförlamad och hjärnan speedad... ingen bra kombo kan jag lova =D... Hoppas ni där ute i vida världen har en fin onsdag iaf.... Kul att du kikade förbi =)

Kramiz Maja

16 kommentarer:

  1. Alldeles underbar!
    Så himla fin!
    Många olika nystarter för er...

    SvaraRadera
  2. Sååå fin!!! Hoppas huvudvärken släpper snart!

    SvaraRadera
  3. Jag är också supertrött idag! Hoppas på en bättre dag imorgon :-) Härlig LO - så fint med brunt och turkos. Passande foto också! Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fin och viktigt layout!

    SvaraRadera
  5. Jätte jättefin! Och underbart foto med fin ton i!
    Hoppas du känner dig piggare snart!
    kram

    SvaraRadera
  6. Nämen ooOOooOOoo så underbar LO :D helt fantastisk!!
    Sedan sitter jag bara och gapar, och ler lite...heter dina barn också Max och Moa??!! Det gör mina med!!! *fniss*
    Kram kram vännen och hoppas att huvudvärken släpper!

    SvaraRadera
  7. Riktigt snyggt blev det!
    Distresser verkar vara så roliga!

    SvaraRadera
  8. Så snygg LO du har gjort!

    SvaraRadera
  9. Jättehärlig. Gillar bilden och färgerna väldigt mycket =)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Jättefin layout! Vasnyggt det varmed turkost å brunt,himla läckert!
    Hoppas du mår bättre snart,
    kramar till dig!

    SvaraRadera
  11. Vad snyggt det är med brunt och turkost.... jag måste handla lite nytt ser jag!
    /Erica

    SvaraRadera
  12. Så underbar färgmix! Och härliga detaljer! *kram*

    SvaraRadera
  13. Det kan inte bli så mycket bättre än brunt o turkost tillsammans :-) Fantastisk layout! Älskar detaljen med sydda fickor för journalingtags! Underbar!! O det fotot på dig är så himla fint! Gillar massor!

    Hoppas att du mår bättre nu än när du skrev inlägget. Vet du.. jag tror du kommer att må bra när du börjar jobba igen! Jag har tagit det mycket bättre än jag nånsin vågade hoppas på! Skönt att känna att man gör nån nytta.. att känna sig duktig.. smart.. Samtidigt är det underbart att ha nåt att skynda sig hem till. Brukar cykla som en dåre o sen springa uppför trappan bara för att få krama om henne så fort som möjligt! Får se hur det blir när det blir lite stressigare på jobbet, men än så länge är det skönt! Hoppas att du också ska tycka det när du börjar!

    Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  14. Så läcker!! Älskar färgvalet. Är det turkos spets på tagsen? Snyyyyggt!! Och kortet på dig är såå fint!

    Hoppas du känner dig piggare idag! Jag insåg igår att jag bara har en och en halv vecka kvar innan jag börjar det nya jobbet!! =O Vad fort det gick..
    Men idag blir det badstranden.
    Jag har iallafall uppdaterat min blogg med bidrag till Scrapperiet, fick ihop den till slut ;) Och layouten som jag gjorde till din tävling, nyfotad i dagsljus, mycket bättre!

    Kramar/Cattis

    SvaraRadera
  15. Såå snyggt!!!
    har samma huvudvärk här, men det beror nog mest på uppdateringen av shop-programmet.
    Nu du... nu kommer det snart =)
    Har översatt allt utom mailen och sen ska varorna in igen.

    Jösses.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Riktigt snygg LO och ha det så kul hos Cattis!!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)