tisdag 12 maj 2009

dt lo till Scrappers

Denna lo hittar ni även inne hos Scrappers.... Blev sååå glad för alla fina papper jag fick av Malin denna gång =)..... OCKSÅ !!! Dessutom har hon större rosor i butiken, som passar bättre på loer än minirosorna.... Så detta är ytterligare an av loerna jag gjorde till Gävlemässan.
Om ni känner igen fotot... är det inte så konstigt... scrappade det till liftutmaningen på NOOK också ;)... älskar det fotot på Sam.



Här en detalj bild där ni ser skillnaden på rosstorleken. De större finns i vitt och en rosalila färg.


Å så Maya Roads fina pippisar och grenar... finns också i shopen. På grenen har jag använt crackle accent och på pippifågeln stickles. Båda är målade med promarker.

Sist en bara för att bild ;)


Så ta en sväng in i shoppen och kolla alla fina nyhetr som kommit in till Scrappers. Malin har en demo också på en top score multiboard i scrappers bloggen.... å den finns naturligtvis i shoppen... blev ni nyfikena??? Klicka då här
I morgon ska ni få se en ny lo.... gjort på mitt eget "art stitch" papper =).... Tack för titten och välkomna tillbaka. Tjingeling.... nu måste jag fixa med vår sena middag.


9 kommentarer:

  1. vilken vacker & stämningsfull lo!! Rosorna ser så fina ut!

    SvaraRadera
  2. älskar det fotot på Sam jag med! som gjort för att scrappa o för att ha journaling så som du har gjort! finfina blommor o finfin LO!

    *kramiz*

    SvaraRadera
  3. Åh vad fiiiin! Jag förstår varför du gillar fotot :-)

    SvaraRadera
  4. Förstår att du gillar både fotot och papperen.
    Tillsammans blir det ju jättefint!

    SvaraRadera
  5. Den är helt ljuvlig - förstår verkligen att du gillar det fotot: han är ju SÅ söt!!
    *ser fram emot det sydda papperet*;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Riktigt snygg LO! Grenen blev otroligt cool! =)

    kram kram!!

    SvaraRadera
  7. Såg den hos Malin och den är såå snygg!
    Och du vet ju att jag också är rätt svag för fåglar ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Den är bara helt underbar!!
    Det är egentligen inte färger jag gillar särskilt mycket, men jag bara älskar dem just här!! Verkligen en inspiration, det att se hur fint det går att få - TACK!!

    Och fågeln och grenen...Me love :)

    Kramarna!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)