onsdag 21 januari 2009

En award.... igen =)


Denna har jag fått av Scräpemma och Malin... Tack o tack =)...


Detta är reglerna för denna award

A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep!
B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.


Så här kommer nu 10 sanningar om mig..
1.Gillar inte hushållssysslor.. bara ett nödvändigt ont som jag gör allt för sällan.

2. Jag älskar perenner och samlar såna i min trädgård.

3. Jag har två tatueringar, en av dom har jag ritat själv.

4. Jag sover nästan aldrig... i snitt 5 timmar/natt.

5. Är alltid öppen för nya saker... trots att jag inte gillar förändringar... hur det nu går ihop...hmm

6. Jag är nezerilmissbrukare.

7. Har kort stubin och ett ohyggligt dåligt tålamod med mig själv.

8. har flera par glasögon som jag borde använda... iaf då jag kör bil.

9. Jag är social och vill gärna ha folk omkring mig.

10. snusare (usch!)... minst en dosa om dagen...
Denna skickar jag nu vidare till Zarah, Meli, Lillis70, Cattis, Aviga Ellen, Mahlin och UlrikaT



7 kommentarer:

  1. He he.. Roligt att läsa dina sanningar om dig själv.. Några av dessa stämmer väldigt bar n på mig med.. Speciellt den sista.. Fast en dosa räcker faktisdkt 2-3 dagar för mig.. *s* Så jag är nog inte lika storsnusare som du!

    Nej, tyvärr så skiner ingen sol här.. Verkar mer som om det skulle komma mer snö.. Men den sken då jag åkte till Birsta..

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! :) Den tål att tänka på så nu får jag fundera ett tag. Det var kul att få läsa lite om dig! :)

    SvaraRadera
  3. Tack och tack! =) Kul läsning!
    Har gjort det här en gång förut..vill du läsa så står det här.
    http://kathis.blogg.se/2007/october/jag-har-blivit-utmanad-igen.html#comment

    Kanske finns nåt nytt nu, ska spåna på det!
    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Tack!!! Fick två av denna på samma gång :-) och jag som inte gör så stort "väsen" av mig, hmmm...
    Jag ska tänka lite :-D

    SvaraRadera
  5. Det var roliga sanningar. Jag gillade "Är alltid öppen för nya saker... trots att jag inte gillar förändringar", en ganska vanlig och typisk motsägning. ;)
    Ha en bra dag!!
    /Helena

    SvaraRadera
  6. Kul att läsa! :-) Jag orkar inte skicka vidare awarder, men du kan få några sanningar om mig ändå! ;-)

    1. Jag sträcker alltid på mig lite extra när jag ser människor som verkar lika långa eller längre än jag själv (är 183 cm).
    2. Jag har svårt att gå och lägga mig när maken inte är hemma - trots att vi sällan går och lägger oss samtidigt.
    3. Jag tycker inte om att äta frukost på morgonen, men har sällan problem att äta sötsaker.
    4. Jag avskyr hamnområden och tycker att båtar är läskiga.
    5. Jag svarar alltid med mitt förnamn i telefon, trots att det är fler som använder mitt smeknamn, vilket gjort mer än en person förvirrad.
    6. Jag gillar namn och är ständigt på jakt efter det perfekta namnet till ett kommande barn även om jag inte tror att jag ens vill ha fler.
    7. Jag är periodare och blir gärna väldigt fokuserad på en sak, bok, person eller liknande under en period för att sen gå vidare till något annat.
    8. Jag lagar väldigt sällan mat, men är ganska bra på det när jag väl gör det.
    9. Jag dricker varken kaffe eller te mer än vid speciella tillfällen, stämningen måste vara rätt.
    10. Jag tycker att banan kan förstöra den godaste tårtan och äter inte sådan hur sötsugen jag än är.

    SvaraRadera
  7. Hallo!
    Nu mår jag ganska bra=) Har hunnit uppdatera shoppen med en massa nytt oxå! Fast nu ska jag nog vila ögonen ett tag ;P tack för din omtanke! Den värmer gott =D

    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)