torsdag 23 oktober 2008

Mina idolbidrag v2




Fastnade för girlpower, då jag verkligen har två riktigt starka tjejer hemma =)... så det blev dom jag scrappade... tänkte på spice girls och hur färgglada dom var... därav färgvalet på papprena. Både randigt och blommigt... och lace, zig zag band å så blev det knappar med fjärilar på.. Å narutligtvis ligger papprena i lager på lager... =) Bling stenar och lite annat glittrigt i dekos väg..
Sen gjorde jag även stjärnutmaningen på våra små stjärnor ... våra småpojkar som har såååå många som bara vill gulla å vara med dom.. på finska finns ett uttryck för sladdis å det är "iltatähti"... afton stjärna...
Här har jag också jobbat med lager på lager och glitter =)... använde min glimmermist och stickles...

Så nästa vecka hoppas jag på nåt tema så jag kan scrappa mitt "mellanbarn" men 12 åring som ALDRIG vill vara med på bild =P....

5 kommentarer:

  1. Bägge är jättefina, men jag gillar den första bäst. Härligt murriga färger...

    SvaraRadera
  2. Du är fenomenal på att kombinera olika papper! Fina kanter på lon med syskonen på.
    Har aldrig hört det uttrycket för sladdis förut! Kul att lära sig nya ord.

    SvaraRadera
  3. Superfina bidrag båda två!!

    SvaraRadera
  4. Underbara sidor båda två på olika sätt. Du är så duktig på alla möjliga stilar, kul!

    Gillar fotografierna på dina tjejer, lyser girlpower om den!

    Kramen teres

    SvaraRadera
  5. Åh så vackra LO's! Älskar bara färgerna i båda och hur du har lagt upp dekorationerna! Sååå underbara!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)