torsdag 16 oktober 2008

Lite glädje i höstmörkret...


... är tokförkyld och lite trött idag... har jobbat i stallet hela kvällen... kommer hem och upptäcker att jag vunnit ett litet kit =).... Kom tvåa i papp och scraps skissutmaning med höst som tema =)... Den Lo:n finns lite längre ner här i bloggen...

****dansar lite glädjedanser här i köket****


Å så en Lo jag gjorde till scrapinspirations utmaning lek med fotomattor... tyvärr slutar scrapinspiration med sina utmaningar =(.... så detta var sista gången....
Är iaf supernöjd med min LO... tycker fotot och tanken med LO:n är lite finurlig... korthaj och kortlek... Å för er som inte spelar texas holdem... så har man två ess på handen så har man "pocket rockets".... Fotot på Leo är taget för förra julen uppe hos mor och far min...

5 kommentarer:

  1. Vilken cool LO. Gillar verkligen hur du har placerat papprena bakom för att få det att likna en kortlek. Fina färger också.

    SvaraRadera
  2. Jättefiffig idé! Gillar kortleken och färgerna!

    SvaraRadera
  3. Kul med kortleken!! Tråkigt att den bloggen lägger ner =( Håller helt med dig.

    SvaraRadera
  4. Sicken sötnos! =)

    SvaraRadera
  5. Grattis till priset! :-)

    FIn LO, verkligen en bra idé :-)

    Kram från Meli

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)