fredag 12 september 2008

LO första cykelturen


SWE scrapbooks färgutmaning.. var bara tvungen att haka på... scrappar sällan i rosa... å aldrig har jag nog scrapat i rosa, gult och svart... men jag gillade själv resultatet... å det gjorde de på SWE scrapbook också =)...
L ser helt skräckslagen ut på fotot... men numera älskar han att åka cykel =).
Har använt sammet på denna.. sammetsfjärilar, sammetsband... å hade då inget sammetspapper, så jag tog papper jag har när jag målar med torrpastell... det har sammetskarraktär. Hittade två bra gula nyanser på den.

5 kommentarer:

  1. Helt underbar LO! Verkligen fina fjärilar! Och bandet är sååå fint det med! =o)Det är roligt att bli utmanad ibland och göra något som man vanligtvis inte gör..

    SvaraRadera
  2. Grattis till publiceringen, men det var ju en jättefin LO. SKa du med på nästa färgutmaning? Jag vill, tycker de är jätteroliga, men jag vet inte om jag har papper i de färgerna....

    Kram från Meli

    SvaraRadera
  3. hej var hittar du den utmaningen? adress till SWE scrapbooks? Fint bidrag du gjort :-)

    SvaraRadera
  4. just de kanske ska länka min sida också så du kan svara mig :-) haha* http://viktoriahelena.blogg.se/

    SvaraRadera
  5. tack så mycket :-) ska in o kolla nu tänkte ja

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)