söndag 21 september 2008

LO fingerborgsblomma


En LO jag gjort till en färgutmaning på scrapinspitation.... det skulle scrappas i rosa,lime och vitt. Färger jag sällan använder.. men kom direkt att tänka på mina vackra fingerborgsblommor som jag bara älskar... Ja, jag vet MAN SKA INTE HA DOM I RABATTEN OM MAN HAR SMÅ BARN =/..... men jag har det iaf å än har ingen dött.. mina pojkar e int så intresserade av blommor...

Det blev en enkel LO som jag sytt på.... med både garn och lite band... papper från bazill och basic grey...

2 kommentarer:

  1. Såååå fin LO! Måste nog försöka mig på att sy lite jag med någon gång.. Det blir sååå läckert!

    SvaraRadera
  2. Springer in och tjoar lite :-) Hej och hoppas allt är bra. Många fina alster att titta på :-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)