torsdag 31 juli 2008

Några nya LO´s av mig och dotra

Vi utgick från en skiss.... jag och min dotter... se så fin hennes blev... men kortet kunde ju varit roligare ;-), det är dessutom ett kort med några år på nacken... undrar om det är så hon ser mig, som en TOK TANT! =D



Jag valde också ett äldre kort, typ ett år gammalt.. och den blev väl ok.



Sen denna sista LO:n på min äldsta dotter. Titeln är vald utifrån hennes personlighet.. Gillar färgerna i denna LO.
Kortet är taget i våras då hon hade beslutsångest inför gymnasievalet och funderingar kring om hon skulle flytta hem till mig eller bo kvar hos pappa... Nu har hon flyttat hem!! Å gymnasietankarna har lagt sig... det blev byggprogrammet.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)